طراحی و چاپ ست اداری

طراحی و چاپ ست اداری


ست اداری چیست و به چه کار می آید؟

ست اداری مجموعه اوراق اداری که اغلب شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت و … است که با طرح گرافیکی جهت انجام امور اداری و مکاتبات با سایر شرکت ها، ادارات، کارخانجات و … مورد استفاده قرار می گیرد.

اما استفاده از ست اداری چرا اهمیت دارد و با اوراق خام چه تفاوتی دارد؟

ست ادرای در واقع به خاطر استفاده از طراحی گرافیکی و ایجاد هویت بصری برای هر مجموعه ای اهمیت پیدا می کند. یک طراحی خاص که بر روی تمام اوراق اداری چاپ می گردد و نشان دهنده نوع کار ، میبن پیام و اهداف ، کاراکتر و ویژگی های مجموعه ی تابعه خود است و این پیام را به مخاطبان خود منتقل می کند که با مجموعه ای منظم و ساماندهی شده روبرو هستند.

از این جهت طراحی ست اداری و چاپ آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از ضروری ترین اقلام مورد نیاز هر بنگاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   خدمات
  •   تاریخ انتشار :  ۱۳۹۵/۰۸/۱۸